05 juli, 2008

En vanliga vardag

Jag har var väldigt frånvarande senaste tiden. Beror till mesta dels att vardagarna är trista. Jag gör inget. Så här ser en vanlig vardag för mig:

  • 05:45: Klockan piper och jag vaknar och funderar på om jag ska sjukskriva mig och sova vidare.
  • 06:00: Tar beslutet att gå upp och göra iordning mig.
  • 06:35: Går till jobbet med tunga steg och Bubbles sjungandes i hörlurarna.
  • 15:00: Vi slutar arbete eftersom vi redan är klar med dagens produktion.
  • 16:00: Stämplar ut och vandrar hemåt
  • 16:10: Väl hemma så beger jag mig in i duschen direkt.
  • 17:00: Lägger mig i soffan och börjar ser en film. Fast somnar oftast efter 40 min.
  • 18:30: Går till undervåningen och äter mat samtidigt som jag sätter mig och tittar på Joey.
  • 19:00: Upp på mitt rum, kollar bloggar och andra sidor på datorn innan jag forsätter ser filmen från tidigare idag eller börjar på en ny.
  • 21:00-0:00: Somnar till någon film.
Inte den mest spännande dagen kanske...

Inga kommentarer: