24 juli, 2008

Inaktiv

Inte mycket som skrivs här inte. Antigen är det orken som är borta (detta kan bero på att jag använder mig av 5 timmars sömn under nätterna) eller är det för att jag har för mycket att göra.
Efter min jakt på grodan förra veckan trodde jag det var slut med det. Men vad fel jag trodde! Det första jag ser när jag öppnar dörren till min arbetsplats så ser jag den. Samma groda eller en som är fruktansvärt lik dess föregångare. Blev dock ingen jakt idag eftersom jag blivit flyttad in i fabriken pågrund av lite folk. Trist men sant.
Ikväll blir det av till byn töreboda och se på när min syster medverkar i en kändiskockduell ! Min första fråga till henne är hur tusan hon kan klassas som kändis! Eller det kanske man är i töreboda om man bor i huvudstaden!

Inga kommentarer: