25 juni, 2008

Dagen börja så bra...

Klockan är 06:40, jag börjar gå mot jobbet. Stämplar in i tid och går till min arbetsplats för att börja jobba. Allting går utmärkt, maskiner krånglar inte och min ljudbok jag införskaffa igår är faktiskt helt okey.
Efter en halvtimmes jobb så smäller det helt plötsligt till. Jag blir illamående och orkeslös. Orkar knappt att stå på min ben. Det är som om jag har sprungit en mil i högsta tempo. Jag stapplar bort till min stol och sätter mig för att vila en stund. När jag testar igen så är det fortfarande samma. Efter två besök på jobbets toa så känns det meninglöst att vara kvar, så sjukanmäler mig och går hem.

Nu har jag bäddat ner mig i soffan framför tv:n där Wimbledon är på. De visar dammatch så jag har även Pelés självbiografi med mig så jag kan läsa den tills de börjar visa någon herrmatch.

Ciao

Inga kommentarer: